bier en plezier
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bocholt 2008

+34
vanson
bjorn
cv forever young
nipje
Liller Secretaris
Mr. Freddy
Jupilerke
cv_op_z'n_best
Berk
Bertus
Ine
proewkster
sjuitje
vanlee-hzk
Sproetje
Konijntje
kauliller carnavalist
ambidjkoen
brandnie
Stijn
alaaf
budie
feestvierder
Bertje
Joreka
Pieter
CV De Lilse Bende
bierpint
pier
cristalleke
tikkie
De Nèrpelter Crew
Delillerbrassers
Admin
38 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  pier wo jan 09, 2008 12:11 am

vorige week hebben we kontakt gehad met een of andere schepen van bocholt gehad
en die heeft ons bevestigd dat er geen alcohol mag gedronken worden.
Dus denk niet dat dit al veranderd is dit is een wet die op de gemeenteraad
is goedgekeurd en een goedgekeurde wetveranderd ge niet van vandaag op morgen.

pier
erelid
erelid

Aantal berichten : 13
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  alaaf wo jan 09, 2008 1:27 am

meedoen of niet meedoen...?
Het KAN allebei goed zijn, maar vermoedelijk zullen er buiten dit initiatief nog wel zijn; minder bekendgemaakt misschien...?
Meedoen en de regels volgen is "zelfmoord", dan geven we gewoon toe en dat is juist wat we niet willen.
Meedoen en de regels niet volgen, dat wil zeggen dat er waarschijnlijk iets anders gaat gebeuren, waardoor het een groot fiasco zou kunnen worden...wie weet zelfs helemaal geen stoet? Dat zou het toppunt zijn en hopelijk kan dat dan gebeuren zonder enige problemen voor de deelnemers, chauffeurs of verantwoordelijken.
Bedenk eens wat er allemaal kan gebeuren: controle op de wagens, inbeslagname van bier en drank, uitsluiting van de stoet, eventuele bijkomende processen, chauffeurs die geviseerd gaan worden,....
Als je dan bekijkt wat "niet meedoen" zou kunnen bereiken, zonder al die bijkomende problemen... lijkt ons dat toch de beste oplossing om tot hetzelfde resultaat te komen. Alleen de manier waarop is beter voor iedereen.

We hebben nog niets opgevangen van veranderde gedachten in Bocholt. En er is inderdaad formeel bevestigd door de eerste schepen dat alcohol verboden is.
Wel is mij vandaag bevestigd dat er volgende week een vergadering is in het gemeentehuis van Bocholt. (is mij bevestigd door groepen die een daarvoor een uitnodiging hebben gekregen, groepen die vallen onder dezelfde politiezone van bocholt). zie ook nieuwe rubriek " vergadering Bocholt"!!
Of dat een vergadering wordt voor iedereen is niet duidelijk omdat tot nu toe nog niets bekend is van uitnodigingen voor groepen van "buitenaf".
Verdere info hierover volgt zodra er meer bekend is.

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Konijntje wo jan 09, 2008 8:50 pm

Mij hebbe ze gezegt dat bier in Bocholt wel mag maar dat er dan iemand van u cv groep verantwoordelijk word gesteld en bij zatte mensen ofzo word die verantwoordelijk dan aangeklaagd en beboed. Dusja wie gaat dat nu op zich neme e. Die vuile PJ moet gewoon zen mond houde!Laat ons toch feeste! Mja hij heeft elke vergadering een fles champagne om leeg te drinke dus voor hem boeit het nie.

Groetjes lid van C.V de lolkonijnen

Konijntje
dummy
dummy

Aantal berichten : 1
Registration date : 09-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Sproetje wo jan 09, 2008 9:28 pm

Pintje drinken tijdens de stoeten moet kunnen hé ! ! ! Vechten en vandalisme gaat er natuurlijk over ! Maar alcohol met carnaval verbieden, gaat er ook over ! No Dat ze dit maar niet doorvoeren tot Kinder, Biësel, Kèsing, ...

Sproetje
dummy
dummy

Aantal berichten : 1
Registration date : 09-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  budie do jan 10, 2008 12:03 am

ik heb vndg nog een bevestinging gehad via mail van de raad van elf van bogget dat het drankverbod blijft en zeker dit jaar niet meer verandert word Sad dus spijtig en ja lolkonijnen zal dus wel zo zen maja gij zijt het zeker wuytske Very Happy Very Happy
gr alaaf

budie
lid
lid

Aantal berichten : 5
Registration date : 08-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  alaaf do jan 10, 2008 2:40 am

aan allemaal,

ik ben vandaag al ettelijke uren in de weer geweest om iedereen van de juiste en meest up-to-date informatie te voorzien.
Wat ik voorlopig weet:
Er is een vergadering gepland, nu maandag, maar na enkele telefoontjes blijkt dat (tot nu toe) enkel groepen van Kinrooi en Molenbeersel hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen van de burgemeester van Kinrooi (die ook hoofd van de politie is naar het schijnt, in de zone kaulille-bocholt-kinrooi-meeuwen-bree)

Na contact vandaag met een verantwoordelijk van de stoet in Bocholt, is er nog niets duidelijk over een infovergadering voor de "deelnemende" verenigingen. Dit zou gebeuren in de tweede helft van januari.
Zover zijn we bijna, en er is niemand die er iets van weet, blijkbaar zelfs de organsisatie niet??
BOCHOLT STOET ZONDER EEN PINTJE BIER IS EEN FEIT!! Daar moeten we vanuit gaan, en de verantwoordelijke(n) daarvoor zijn gekend.

Het initiatief dat we hier, op deze site, genomen hebben was een goede start, maar er is meer nodig.
En dan richt ik me tot groepen van Kaulille, Bocholt, Kinrooi, Molenbeersel enz om initiatief te nemen.
Er zijn vele mogelijkheden om op een fatsoenlijke manier duidelijk te maken dat we dit niet zomaar door onze keel willen geduwd krijgen. MAAR...
Er is een redelijke grote achterban, zowel intern (groot-bocholt) als extern. Het initiatief van verdere acties zouden we echter graag zien komen van de interne groepen omdat zij er toch als eerste mee geconfronteerd worden. Het is julie home-town en errond die ermee zitten.
Wij willen jullie gerust steunen, en daar krijgen we zeker veel volk voor op de been. Maar er moeten een paar mensen zijn die het initiatief durven nemen.
Er is sprake geweest van een vergadering onder de groepen van Kaulille, maar daar is nog weinig over bekend...
Hoe zit het met de groepen van Bocholt? en andere gemeentes?

Zijn er mensen die ook daadwerkelijk, op een fatsoenlijke manier, iets willen ondernemen? Wacht er niet mee, spreek met anderen en overleg, laat het weten en we krijgen zeker vanalles op touw gezet.

Alaaf

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  vanlee-hzk do jan 10, 2008 11:05 pm

Bertje schreef:
Stijn schreef:De hemelzoepers van Kinrooi gaan toch meedoen aan de stoet van bocholt.
Maar dat wil niet zeggen dat we accord gaan met het bierverbod dat zeker nooit !!!

khoop dat ze snel gaan inzien dat het zo niet lang gaat duren met de carnaval.

ciao

Zou toch eens kijken om dan dit jaar toch ergens anders proberen mee te doen en zo de actie te steunen... het is voor iedereen aanpassen maar samen staan we sterk en ik denk dat er in de maaskanten genoeg te doen zal zijn nie?
cheers


probleem is kinrooi en molenbeersel is het zelf nog niet zeker als het alcoholverbod in de gemeente kinrooi doorgaat en een anders stoet aan de maaskant is in rekem ma dan zit ge al heel ver e ik zie er eigenlijk tegenop om mee te doen in bocolt ma we hebben daar veel inschrijvingen dus dat kunnen we ook niet maken .
en wat nu het probleem gaat zijn de taferele die je anders na de stoet hebt ga je nu tijdens de stoet krijgen iedereen gaat zih zo zat zuipen voordat die begint en daar heb ge nog minder aan want dat verhoogd ook nog risico op meer ongevallen tijdens de stoet

vanlee-hzk
dummy
dummy

Aantal berichten : 4
Registration date : 10-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  alaaf do jan 10, 2008 11:13 pm

[quote="vanlee-hzken wat nu het probleem gaat zijn de taferele die je anders na de stoet hebt ga je nu tijdens de stoet krijgen iedereen gaat zih zo zat zuipen voordat die begint en daar heb ge nog minder aan want dat verhoogd ook nog risico op meer ongevallen tijdens de stoet[/quote]

van die problemen gaan er dus komen ja...
daarom onze oproep om met zoveel mogelijk groepen niet naar Bocholt te gaan.
EN je laat zien dat je protesteert, je hebt lol op een ander, en je zoekt het minste problemen op.

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty MOLENBEERSEL

Bericht  sjuitje do jan 10, 2008 11:32 pm

Wij Van Cv party Team Biesel Vinde het echte dikke schele zever dat er een bier verbod is in bocholt Dus nodigen we jullie graag uiit op ozze stoet Die Plaatsvind Op 4 Februari 2008 in Molenbeersel AlleN Hier HEen Surprised
GroetJes Vn De Crew-CvPartyTeamBiesel

sjuitje
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Registration date : 10-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Geen keuze

Bericht  proewkster vr jan 11, 2008 3:02 pm

Laat het duidelijk zijn dat wat er ook gebeurt, de Feestbeesten van Lille zullen sowieso naar Lutlommel trekken...

We zijn verbannen uit de stoet in bocholt omdat het enorme gevecht van vorig begon achter onze wagen. Dat er NIEMAND van onze groep bij betrokken was, maakt blijkbaar niet uit.
Laat dit een les zijn hé mannen... Als je begint te vechten, de ganse stoet lang Loveparade-achtige muziektoestanden creëert, half Bocholt afbreekt of dergelijke zaken maakt allemaal niet uit, maar zorg er alsjeblief voor dat je wagen niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats is, want dan mag je niet meer meedoen.
Maar aangezien er niks te drinken valt in Martens-ville, maakt het toch niks uit. We gaan wel pinten drinken op een ander.

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Ine vr jan 11, 2008 3:29 pm

Ja tis idd schele zever da der gene alcohol mag op bocholt stoet!!
Ma gullie gaat nu allemaal na een andere stoet, ma daar kloot ge eigenlijk alleen ma die ouders met hun kinderen mee di betaald ebbe vr de stoet..
En tis ook ni leuk vr di kinderen als ze daar alleen ma zatte mensen zien rondlope achter di wagen, wnt da gebeurt zowiezo...
Gullie zijt nu aant grommele omda ge geen bier krijgt tijdens de stoet, ma drink u dan pertotal na stoet wa s t probleem...en zo ebbe di kinderen tijdens de stoet der ook ng wa meer aan!!!

Ine
lid
lid

Aantal berichten : 5
Registration date : 11-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Bertus vr jan 11, 2008 7:44 pm

Ine schreef:Ja tis idd schele zever da der gene alcohol mag op bocholt stoet!!
Ma gullie gaat nu allemaal na een andere stoet, ma daar kloot ge eigenlijk alleen ma die ouders met hun kinderen mee di betaald ebbe vr de stoet..
En tis ook ni leuk vr di kinderen als ze daar alleen ma zatte mensen zien rondlope achter di wagen, wnt da gebeurt zowiezo...
Gullie zijt nu aant grommele omda ge geen bier krijgt tijdens de stoet, ma drink u dan pertotal na stoet wa s t probleem...en zo ebbe di kinderen tijdens de stoet der ook ng wa meer aan!!!

Zijde gij toevallig ook ne politieker?

Bertus
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  alaaf vr jan 11, 2008 8:02 pm

wij kloten die ouders niet,
Hun burgemeester en zijn schepenen kloten die mensen met hun kinderen.
En trouwens,... dit gaat zo ver rond nu dat ze (die ouders) ook wel weten wat ze kunnen verwachten.
Als ze dan nog betalen om te gaan kijken.... tja, wie zijn fout is dat dan.
Wij willen ook niet bezopen achter de wagen lopen, wij willen een pintje kunnen drinken met carnaval, dat hoort er gewoon bij!
Wij delen zelfs speelgoedjes uit met carnaval en das wel jammer voor de kinderen van Bocholt, maar daar zullen nu anderen blij mee zijn.
Laat ons hopen dat die kinderen van Bocholt later meer verstand krijgen.... Wink

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Ine vr jan 11, 2008 10:09 pm

Nee kben helemaal gene politieker, en ma goed man...
Ik ben der ook ni mee akkoord da der gn bier s tijdens de stoet...khad het ook liever anders gad maar daarvoor laat ik mijne carnaval in bocholt ni in de steek wnt vind em ng altijd beestig goe en kga mij ook amusere!!

Hopelijk hebbe ze dan volgend jaar meer verstand hier in bocholt eh!! enja hoe minder wagens der nu mee doen, ebbe degene geluk die nog we lmee doen...wnt di kunne zoveel te rapper gn drinke e wnt dan zal de stoet zelf snel gedaan zijn eh!!

Ine
lid
lid

Aantal berichten : 5
Registration date : 11-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  kauliller carnavalist za jan 12, 2008 12:31 am

ja ine ik vind wel dat je ergens gelijk hebt. carnaval staat niet alleen op een pintje bier. ik vind het ook spijtig dat er niet gedronken mag worden (maar wel zal gebeuren Very Happy ), ik vind dat het belangrijkste van carnaval toch nog altijd de sfeer blijft!!! ik denk dat ook veel jongeren niet meer willen meedoen als er geen alternatieven waren voor kaulille en bogget alleen om het bier. sfeer kan je ook maken zonder bier en wijn!

kauliller carnavalist
lid
lid

Aantal berichten : 5
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Ine za jan 12, 2008 1:28 am

kauliller carnavalist schreef:ja ine ik vind wel dat je ergens gelijk hebt. carnaval staat niet alleen op een pintje bier. ik vind het ook spijtig dat er niet gedronken mag worden (maar wel zal gebeuren Very Happy ), ik vind dat het belangrijkste van carnaval toch nog altijd de sfeer blijft!!! ik denk dat ook veel jongeren niet meer willen meedoen als er geen alternatieven waren voor kaulille en bogget alleen om het bier. sfeer kan je ook maken zonder bier en wijn!



Ja voila da denk k ook, en ge kunt erna nog genoeg pintjes drinke as ge wilt...
Ik ga der gewoon zijn vr de sfeer, da kunne ze ons ni afnemen, zelfs Peuskens kan da ni mja dan gn jullie allemaal met een andr stoet meedoen omda ge dr wel moogt drinke dus wilt da eigenlijk zegge da gullie ni zonder de drank u kunt amusere, en da vind k stom mja zal wel aan mij ligge ma das mijn mening...

Ine
lid
lid

Aantal berichten : 5
Registration date : 11-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Delillerbrassers za jan 12, 2008 8:22 pm

Ine schreef:
kauliller carnavalist schreef:ja ine ik vind wel dat je ergens gelijk hebt. carnaval staat niet alleen op een pintje bier. ik vind het ook spijtig dat er niet gedronken mag worden (maar wel zal gebeuren Very Happy ), ik vind dat het belangrijkste van carnaval toch nog altijd de sfeer blijft!!! ik denk dat ook veel jongeren niet meer willen meedoen als er geen alternatieven waren voor kaulille en bogget alleen om het bier. sfeer kan je ook maken zonder bier en wijn!



Ja voila da denk k ook, en ge kunt erna nog genoeg pintjes drinke as ge wilt...
Ik ga der gewoon zijn vr de sfeer, da kunne ze ons ni afnemen, zelfs Peuskens kan da ni mja dan gn jullie allemaal met een andr stoet meedoen omda ge dr wel moogt drinke dus wilt da eigenlijk zegge da gullie ni zonder de drank u kunt amusere, en da vind k stom mja zal wel aan mij ligge ma das mijn mening...



dit gaat over een principe niet om persee te zuipen en pintje heeft er altijd al bij gehoord en dat mogen ze ons niet zomaar afpakken dan gaat g maar naar de dode sfeer in bocholt kijken maar wij zullen ons plezier ter niet voor laten dat het daar pak leger gaat zijn as ander jaren


we bouwen ons eigen feesje geek

Delillerbrassers
erelid
erelid

Aantal berichten : 12
Woonplaats : Lille city
Registration date : 06-01-08

http://www.delillerbrassers.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Berk ma jan 14, 2008 11:01 pm

Ine schreef:
kauliller carnavalist schreef:ja ine ik vind wel dat je ergens gelijk hebt. carnaval staat niet alleen op een pintje bier. ik vind het ook spijtig dat er niet gedronken mag worden (maar wel zal gebeuren Very Happy ), ik vind dat het belangrijkste van carnaval toch nog altijd de sfeer blijft!!! ik denk dat ook veel jongeren niet meer willen meedoen als er geen alternatieven waren voor kaulille en bogget alleen om het bier. sfeer kan je ook maken zonder bier en wijn!



Ja voila da denk k ook, en ge kunt erna nog genoeg pintjes drinke as ge wilt...
Ik ga der gewoon zijn vr de sfeer, da kunne ze ons ni afnemen, zelfs Peuskens kan da ni mja dan gn jullie allemaal met een andr stoet meedoen omda ge dr wel moogt drinke dus wilt da eigenlijk zegge da gullie ni zonder de drank u kunt amusere, en da vind k stom mja zal wel aan mij ligge ma das mijn mening...

we kunne ons gemakkelijk amuseren zonder drank, maar dit is dan anders amuseren als dat je al een glaasje op hebt, en dat je je zo wat lollig voelt. Met drank amuseren is anders, dan zijn vele mensen losser en actiever.

Het probleem is mensen die drinken en dan agressief worden, als deze nu eens ophielden met ofwel drinken ofwel ruzie te zoeken.
en ik ben nog steeds van mening dat het niet alleen aan de alcohol ligt maar ook aan andere maar dan illegale genotsmiddelen

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  cv_op_z'n_best di jan 15, 2008 1:07 pm

Ine schreef:Ja tis idd schele zever da der gene alcohol mag op bocholt stoet!!
Ma gullie gaat nu allemaal na een andere stoet, ma daar kloot ge eigenlijk alleen ma die ouders met hun kinderen mee di betaald ebbe vr de stoet..
En tis ook ni leuk vr di kinderen als ze daar alleen ma zatte mensen zien rondlope achter di wagen, wnt da gebeurt zowiezo...
Gullie zijt nu aant grommele omda ge geen bier krijgt tijdens de stoet, ma drink u dan pertotal na stoet wa s t probleem...en zo ebbe di kinderen tijdens de stoet der ook ng wa meer aan!!!

Het gaat nie om de hoeveelheid alcohol hoor.
Dat mensen hun eigen zo zat zuipen da ze niemeer weten da ze bestaan, dat is verkeerd, en die mogen ze voor mijn part ook beboeten of verbannen, maar een pint drinken hoort gewoon bij carnaval.
Het zorgt in andere dorpen toch ook niet voor problemen.
In Bocholt werken ze die problemen achteraf op het plein ook wel een beetje in de hand.
cv_op_z'n_best
cv_op_z'n_best
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Woonplaats : Hamet
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Groot Nieuws

Bericht  proewkster wo jan 16, 2008 9:22 pm

Groot Nieuws vanuit betrouwbare bron.

Het schijnt dat het alcoholverbod er gekomen is na herhaaldelijk aandringen van een cafébaas uit Bocholt. Blijkbaar had hij al langer problemen met het drinken tijdens de stoet en is hij vorig jaar verder gegaan door naar politie en gemeente te stappen. Waarschijnlijk wil hij hiermee bereiken dat de mensen niet meer op het dorpsplein verzamelen na de stoet en tevens ook nuchterder zijn na de stoet zodat ze meer en langer in zijn zaak zitten.
Eens te meer en des te harder roep ik op om weg te blijven uit Bocholt. Dan beseft deze kerel misschien ook eens dat hij alleen maar zijn eigen ramen heeft ingegooid en nemen we z'n klandizie gewoon mee naar een ander. Wat een zeikerd...
Bovendien blijkt het ook dat met de JP Peuskens niet te praten valt, hij blijft halsstarrig bij zijn standpunt en wil niet eens luisteren naar de mening van de deelnemers.
VERBOD = VERBOD beweert hij bij hoog en bij laag...
awel, BOYCOT = BOYCOT

Vreet uwe chips maar zelf op Smile

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  alaaf wo jan 16, 2008 11:39 pm

het zal niet alleen de burgemeester zijn die er minder goed op staat...
Als het klopt van die cafébaas die daar ook al jaren mee bezig is om bier met carnaval te verbieden dan zal hij het dit jaar ook geweten hebben. (heb het ook vernomen uit zeker wel betrouwbare bron...wordt vervolgd)
Moeten ze zo oud voor geworden zijn, om zonder nadenken zo een dingen te beslissen.
Snappen ze dan echt niet dat ze mits wat overleg veel meer hadden kunnen bereiken. Als je ziet wat je kan klaarkrijgen op 2 weken website...
Tja, stof tot nadenken hebben ze nu in ieder geval genoeg.

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Admin wo jan 16, 2008 11:54 pm

Bericht verwijderd... Beetje op ons taalgebruik letten kan geen kwaad.

Admin
moderator
moderator

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hamont
Registration date : 05-01-08

https://bierenplezier.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty bocholt 2008

Bericht  Jupilerke do jan 17, 2008 8:54 pm

In bocholt zeggen ze dat je niet mag drinken, tja, heel spijtig.
Zaterdags komen we om 12.00 uur samen in de kroeg om naar de stoet te gaan, dan wordt er de hele stoet gedronken en 's avonds op de fuif ook nog.
Op zondag net hetzelfde liedje en op maandag is er bocholt dan.
Dus als de stoet in bocholt vertrekt heb je al 2 dagen gedronken en al een paar uren in de kroeg voor de stoet vertrekt en dan is toch iedereen al goed in den olie.
Ofdat je dan onder de stoet nog een paar pintjes drinkt of niet zal de zaak ook niet meer maken denk ik dan.
Waar ze het kortste bij de bron zitten mag er niet gedronken worden, jonge jonge.....
En hoe gaan ze de frisdrank controleren of er niks bijzit ??????????
Ze draaien wel bij 'hopelijk'.

Jupilerke
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Woonplaats : Ligt eraan waar er stoet is
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  proewkster do jan 17, 2008 9:04 pm

Maakt niet uit hoe ze de frisdrank gaan controleren, als er niemand daar is. De jeugdprins van Bocholt zal heus geen fles rum bij zijn cola kappen. En voor de rest zit iedereen in Lutlommel...
Je hebt wel gelijk dat er sommigen al lang voor de stoet in de kroeg hangen, ik kan het weten, ik doe het ook. Dit gaat alleen nog maar verergeren met een alcoholverbod. Mensen gaan zich lazarus zuipen voor de stoet vertrekt en beginnen vanaf dan inderdaad en korte drank of andere, verdovende en minder legale middelen.
Ze willen geen zatte mensen meer over straat zien zwalpen, eens zien hoe ze reageren als er daar ene zo high als ne walrus rond de kerk ligt te zweven...

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Alaaf

Bericht  Mr. Freddy vr jan 18, 2008 12:52 am

Zolang het meisje van mijn dromen nog maar naar de stoet komt! Suspect confused
Anders gaat het kantoorke van JP te klein zijn. I love you

Natuurlijk ga ik alle andere carnavalisten ook heel hard missen. Maar de liefde is toch iets speciaals.

Grtz

Mr. Freddy
erelid
erelid

Aantal berichten : 10
Registration date : 17-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bocholt 2008 - Pagina 2 Empty Re: Bocholt 2008

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum