bier en plezier
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Karnaval 2008

+8
ambidjkoen
kramikske
pier
Berk
Admin
proewkster
alaaf
Elke
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Karnaval 2008

Bericht  Elke do jan 10, 2008 10:10 pm

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de Raaf van Elf van Kaulille, zelf nog niet officieel op de hoogte is gebracht door 'de Heer' J.P. Peuskens over het alcoholverbod. Daarenboven staat er op de bij de inschrijving bijgevoegde algemene voorwaarden nog niets over dit alcoholverbod vermeld.
Verder zou ik willen vragen om de stoet in Kaulille niet kapot te maken. Dat er acties worden gepland, daar heb ik geen probleem mee, maar verlaag u niet tot het kaliber van onze burgemeester, door mensen die er niets aan kunnen doen te straffen. Een boycot van de stoet in Kaulille is zo een verlaging. De Raad van Elf van Kaulille kan hier immers niets aan doen en doet zo veel mogelijk om van deze KLUCHT af te geraken.

Elke
lid
lid

Aantal berichten : 9
Registration date : 10-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  alaaf do jan 10, 2008 10:43 pm

beste Elke,

als je alle reacties op dit forum leest zul je merken dat er vele mensen zijn die het echt wel jammer vinden voor Kaulille. De stoet in Kaulille en dus ook de raad van 11 kunnen op veel sympathie rekenen, ook van ons hoor.
Maar we zijn hiermee begonnen om duidelijk te maken dat het gemeentebestuur hiermee een grote flater begaat.
En blijkbaar denken er veel mensen zo over.
Wij zullen ons zeker niet "verlagen", zoals jij wil bedoelen, maar als we niets doen, lijkt het alsof we ermee akkoord gaan.
We hebben ook niets tegen de mensen die toch in Kaulille willen meedoen, laat dat duidelijk zijn.

Het enige wat we willen doen is protesteren tegen zulke belachelijke beslissingen, die dan ook nog zonder enig overleg worden genomen. Wij doen dat door niet mee te doen en zo andere eventuele problemen te vermijden.
We hopen dat jullie allemaal ook zo denken en op jullie manier laten blijken dat dit zomaar niet kan.
We hopen nog veel meer dat jullie burgemeester het mag te horen krijgen!! Bocholt vermijden is de beste oplossing. Daar hebben we iedereen voor nodig. Ook jij en al de rest.
Doe je mee in Kaulille, dan hopen we voor jullie dat het dikke leut wordt!!!

groeten
Alaaf

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  proewkster do jan 10, 2008 10:54 pm

En dat toch een lichtpuntje op een duistere horizon...

Denk eraan mensen, het reglement dat je ondertekent, is het reglement dat dient nageleefd te worden...
Indien hier geen alcoholverbod wordt vermeld, is er van een alcoholverbod geen sprake, wat ze in Bocholt ook mogen zeggen.
Eerlijk gezegd vrees ik er zelf ook een beetje voor, en zal het verbod toch in de reglementen opduiken als de gemeente het been stijf houdt, maar hoop doet leven.
Als er geen verbod komt, sta ik ook te springen om Kaulille te doen (sorry Hamont), ik heb zo mijn redenen ... Very Happy

Laten we eerst die vergadering van maandag afwachten, en dan beslissen wat we doen. Vanaf dan zullen we met zekerheid weten wat de Raad van Elf in Kaulille onderneemt. Ik zie het eigenlijk al zo voor mij... 50 wagens in Kaulille met dik feest, en een rouwstoet met een wagen of 10 in Bocholt lol!

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  alaaf do jan 10, 2008 11:06 pm

awel, ik hoop ook dat het zo zou kunnen, maar...
die vergadering van maandag is blijkbaar niet voor de mensen van kaulille.
Tot nu toe is daar niets van geweten, behalve dat er groepen uit Kinrooi en Molenbeersel zijn uitgenodigd door de burgemeester van Kinrooi.
Ik vrees dus dat het op niets gaat uitdraaien. Het belachelijkste van alles is dat er een "infovergadering" zou komen maar tot nu toe... NIETS GEHOORD
nog erger, ze gaan alleen maar langer wachten, tot er echt niets meer aan te doen valt!
Dus, groepen van Kaulille of Bocholt, wil je iets doen, wacht niet meer te lang!
De steun van ons heb je sowieso (en die ons zijn er intussen redelijk veel :-) )

Mocht er in Kaulille iets nieuws zijn, laat dan zeker iets weten. Liefst nog dat iemand van de raad contact neemt zodat we ook zeker zijn wat we hier schrijven.
Hamont gaat ook zeker goed worden!
Het kan er op dit moment voor allebei alleen maar beter op worden :-).

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Elke za jan 12, 2008 12:38 pm

alaaf schreef:beste Elke,

als je alle reacties op dit forum leest zul je merken dat er vele mensen zijn die het echt wel jammer vinden voor Kaulille. De stoet in Kaulille en dus ook de raad van 11 kunnen op veel sympathie rekenen, ook van ons hoor.
Maar we zijn hiermee begonnen om duidelijk te maken dat het gemeentebestuur hiermee een grote flater begaat.
En blijkbaar denken er veel mensen zo over.
Wij zullen ons zeker niet "verlagen", zoals jij wil bedoelen, maar als we niets doen, lijkt het alsof we ermee akkoord gaan.
We hebben ook niets tegen de mensen die toch in Kaulille willen meedoen, laat dat duidelijk zijn.

Het enige wat we willen doen is protesteren tegen zulke belachelijke beslissingen, die dan ook nog zonder enig overleg worden genomen. Wij doen dat door niet mee te doen en zo andere eventuele problemen te vermijden.
We hopen dat jullie allemaal ook zo denken en op jullie manier laten blijken dat dit zomaar niet kan.
We hopen nog veel meer dat jullie burgemeester het mag te horen krijgen!! Bocholt vermijden is de beste oplossing. Daar hebben we iedereen voor nodig. Ook jij en al de rest.
Doe je mee in Kaulille, dan hopen we voor jullie dat het dikke leut wordt!!!

groeten
Alaaf

FF voor alle duidelijkheid: jullie sporen groepen aan om niet deel te nemen in Kaulille. Hiermee straffen jullie de 'onschuldige' inwoners alsook de Raad van Elf van Kaulille. Waarom is dat dan niet jezelf verlagen tot het niveau van Peuskens? Hij straft toch ook carnavalisten die er niets aan kunnen doen!! Volgens mij (en ik denk dat ik in deze redenering niet de enige ben) doen jullie dat dan wel!
Dat er actie moet ondernomen worden, daar ga ik volmondig mee akkoord. Dat de stoet in Bocholt wordt geboycot OK. Zij leven ervoor om de stoet in Kaulille kapot te kunnen maken. (Kaulille had dit jaar meer wagens, moeilijk voor het oh zo grote Bocholt om dit te kunnen accepteren!) Maar maak aub de stoet in Kaulille niet kapot en kies voor andere acties!!!
De vele sympathie wordt in dank afgenomen! Toch viel me op dat 1 van de moderatoren van dit forum uit Hamont komt! Toch toevallig hé!

mvg,

Elke

Elke
lid
lid

Aantal berichten : 9
Registration date : 10-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Elke za jan 12, 2008 12:40 pm

Bedankt voor de steun Proewk!

Elke
lid
lid

Aantal berichten : 9
Registration date : 10-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Admin za jan 12, 2008 3:18 pm

[quote="Elke"]
alaaf schreef:Toch viel me op dat 1 van de moderatoren van dit forum uit Hamont komt![/b] Toch toevallig hé!


Ja ik ben uit hamont ja sorry daarvoor he.... mij maakt het niet uit of er wagens meedoen in kaulille of in hamont....het is echt niet mijn bedoeling om hamont stoet groter te maken hoor. de groepen die niet meedoen in Kaulille hoeven echt niet naar hamont te komen voor mij die mogen van mij ook naar lommel of weet ik veel gaan... wij willen gewoon een symbolische actie doen.... en het is idd spijtig dat kaulille daar dit jaar de dupe van is.....

Admin
moderator
moderator

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hamont
Registration date : 05-01-08

https://bierenplezier.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Politie-reglement

Bericht  Berk za jan 12, 2008 7:23 pm

proewkster schreef:En dat toch een lichtpuntje op een duistere horizon...

Denk eraan mensen, het reglement dat je ondertekent, is het reglement dat dient nageleefd te worden...
Indien hier geen alcoholverbod wordt vermeld, is er van een alcoholverbod geen sprake, wat ze in Bocholt ook mogen zeggen.
Eerlijk gezegd vrees ik er zelf ook een beetje voor, en zal het verbod toch in de reglementen opduiken als de gemeente het been stijf houdt, maar hoop doet leven.
Als er geen verbod komt, sta ik ook te springen om Kaulille te doen (sorry Hamont), ik heb zo mijn redenen ... Very Happy

Laten we eerst die vergadering van maandag afwachten, en dan beslissen wat we doen. Vanaf dan zullen we met zekerheid weten wat de Raad van Elf in Kaulille onderneemt. Ik zie het eigenlijk al zo voor mij... 50 wagens in Kaulille met dik feest, en een rouwstoet met een wagen of 10 in Bocholt lol!

Zolang het alcoholverbod in het politiereglement staat dan moet je je hier toch aan houden, of je het nu kent of niet.
Dan mag het wel niet in het reglement staan van de inrichtende organisatie maar een politiereglement is dan nog steeds geldig

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Politiek

Bericht  Berk za jan 12, 2008 7:28 pm

Elke schreef:
alaaf schreef:beste Elke,

als je alle reacties op dit forum leest zul je merken dat er vele mensen zijn die het echt wel jammer vinden voor Kaulille. De stoet in Kaulille en dus ook de raad van 11 kunnen op veel sympathie rekenen, ook van ons hoor.
Maar we zijn hiermee begonnen om duidelijk te maken dat het gemeentebestuur hiermee een grote flater begaat.
En blijkbaar denken er veel mensen zo over.
Wij zullen ons zeker niet "verlagen", zoals jij wil bedoelen, maar als we niets doen, lijkt het alsof we ermee akkoord gaan.
We hebben ook niets tegen de mensen die toch in Kaulille willen meedoen, laat dat duidelijk zijn.

Het enige wat we willen doen is protesteren tegen zulke belachelijke beslissingen, die dan ook nog zonder enig overleg worden genomen. Wij doen dat door niet mee te doen en zo andere eventuele problemen te vermijden.
We hopen dat jullie allemaal ook zo denken en op jullie manier laten blijken dat dit zomaar niet kan.
We hopen nog veel meer dat jullie burgemeester het mag te horen krijgen!! Bocholt vermijden is de beste oplossing. Daar hebben we iedereen voor nodig. Ook jij en al de rest.
Doe je mee in Kaulille, dan hopen we voor jullie dat het dikke leut wordt!!!

groeten
Alaaf

FF voor alle duidelijkheid: jullie sporen groepen aan om niet deel te nemen in Kaulille. Hiermee straffen jullie de 'onschuldige' inwoners alsook de Raad van Elf van Kaulille. Waarom is dat dan niet jezelf verlagen tot het niveau van Peuskens? Hij straft toch ook carnavalisten die er niets aan kunnen doen!! Volgens mij (en ik denk dat ik in deze redenering niet de enige ben) doen jullie dat dan wel!
Dat er actie moet ondernomen worden, daar ga ik volmondig mee akkoord. Dat de stoet in Bocholt wordt geboycot OK. Zij leven ervoor om de stoet in Kaulille kapot te kunnen maken. (Kaulille had dit jaar meer wagens, moeilijk voor het oh zo grote Bocholt om dit te kunnen accepteren!) Maar maak aub de stoet in Kaulille niet kapot en kies voor andere acties!!!
De vele sympathie wordt in dank afgenomen! Toch viel me op dat 1 van de moderatoren van dit forum uit Hamont komt! Toch toevallig hé!

mvg,

Elke

Beste Elke,
je moet je nu niet zo persoonlijk aangevallen voelen als "Kaulillenaar"
we doen dit om te laten zien aan jullie gemeentebestuur dat deze beslissing dom is,
natuurlijk zijn de inwoners er als eerste het slachtoffer van, maar misschien wordt het
zo wel duidelijk dat dit niet kan, en als meneer Peuskens hier zelf dan geen verandering in wilt brengen
is dit misschien een teken op wie de burgers de volgende keer moet stemmen, het is inderdaad jammer voor
de stoet van kaulille of van bocholt maar zoals eerder verteld, het heeft misschien volgende jaren wel
(in onze ogen dan toch) positieve gevolgen.

En dat er toevallig een mod inwoner van Hamont is heeft hier niets mee te maken,
het initiatief om Hamont & Lutlommel mee te doen kwam vanuit Lille, Overpelt en Hamont en daardoor is deze site er nu.

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  pier za jan 12, 2008 9:07 pm

tis jammer dat ge nu de mensen al moet gaan aanvallen omdat die van hamont komen
als ge nu echt denkt dat we dit doen om de stoet in hamont groter te maken dan bende goed bezig
we zijn vorige week samen gekomen om dit te bespreken daar waren 4 mensen van hamont aanwezig
en ik schat van 30 mensen uit lille, neerpelt, overpelt en grote heide
tis gewoon de "pech" dat juist die ene die verstand heeft van computer en netwerken en alles wat daarbij komt kijken
van hamont is sorry daarvoor he
tis ons gewoon te doen dat ze heel de carnaval niet gaan vernielen want als we dit jaar alles laten gebeuren
moet ge volgend jaar maar eens zien waar ze nog overal met die belachelijke regel gaan afkomen met als gevolg
dat er ik weet niet hoeveel groepen gewoon gaan stoppen met wagens bouwen en stoeten doen
en binnen dit en 5 jaar spreekt niemand nog over carnaval

pier
erelid
erelid

Aantal berichten : 13
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  proewkster zo jan 13, 2008 12:09 pm

Tis dan uiteindelijk blijkbaar toch zover nu, het alcoholverbod in Kaulille zou er dan toch komen.
Jammer, maar helaas.
Dat ze zich dus in Hamont maar alvast klaarmaken voor een feestje van formaat Smile

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  kramikske zo jan 13, 2008 1:21 pm

proewkster schreef:Tis dan uiteindelijk blijkbaar toch zover nu, het alcoholverbod in Kaulille zou er dan toch komen.
Jammer, maar helaas.
Dat ze zich dus in Hamont maar alvast klaarmaken voor een feestje van formaat Smile


willie gaan dit jaar in hamet een beter feesje bouwen als vorig jaar
den teut zal zen ogen een open trekken want als ze dit zien
jocolor lol! man man man ik wil carnaval

kramikske
erelid
erelid

Aantal berichten : 13
Woonplaats : hamet
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  proewkster ma jan 14, 2008 11:22 am

Kan er trouwens iemand een lijstje bezorgen met de cafés in Hamont en de openingsuren daarvan met carnaval, aangezien we om 11 uu in den Dynamite zaten, maar ja, daar moet nu een alternatief voor gevonden worden.
Hoe vroeger ze open is, des te beter.

Alvast merci he mannen

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  pier ma jan 14, 2008 9:48 pm

deze zaterdag is er een kroegentocht in hamont ingericht door de teutepeuters
we zullen hier en daar eens luisteren van hoelaat ze open gaan en dan iets laten weten
ma ge moet geen bang hebben ge zult al wel wat vroeger als elf uur terecht kunnen

pier
erelid
erelid

Aantal berichten : 13
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  ambidjkoen di jan 15, 2008 12:56 am

hey pier das wel deze zaterdag nog nie he. das de 26ste. Very Happy

ambidjkoen
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 41
Woonplaats : kleine-brogel
Registration date : 07-01-08

http://www.ambidjkoen.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  cv_op_z'n_best di jan 15, 2008 12:56 pm

[quote="Berk"]
Elke schreef:
alaaf schreef:beste Elke,

FF voor alle duidelijkheid: jullie sporen groepen aan om niet deel te nemen in Kaulille. Hiermee straffen jullie de 'onschuldige' inwoners alsook de Raad van Elf van Kaulille. Waarom is dat dan niet jezelf verlagen tot het niveau van Peuskens? Hij straft toch ook carnavalisten die er niets aan kunnen doen!! Volgens mij (en ik denk dat ik in deze redenering niet de enige ben) doen jullie dat dan wel!
Dat er actie moet ondernomen worden, daar ga ik volmondig mee akkoord. Dat de stoet in Bocholt wordt geboycot OK. Zij leven ervoor om de stoet in Kaulille kapot te kunnen maken. (Kaulille had dit jaar meer wagens, moeilijk voor het oh zo grote Bocholt om dit te kunnen accepteren!) Maar maak aub de stoet in Kaulille niet kapot en kies voor andere acties!!!
De vele sympathie wordt in dank afgenomen! Toch viel me op dat 1 van de moderatoren van dit forum uit Hamont komt! Toch toevallig hé!

mvg,

Elke


je moet je nu niet zo persoonlijk aangevallen voelen als "Kaulillenaar"
we doen dit om te laten zien aan jullie gemeentebestuur dat deze beslissing dom is,
natuurlijk zijn de inwoners er als eerste het slachtoffer van, maar misschien wordt het
zo wel duidelijk dat dit niet kan, en als meneer Peuskens hier zelf dan geen verandering in wilt brengen
is dit misschien een teken op wie de burgers de volgende keer moet stemmen, het is inderdaad jammer voor
de stoet van kaulille of van bocholt maar zoals eerder verteld, het heeft misschien volgende jaren wel
(in onze ogen dan toch) positieve gevolgen.

En dat er toevallig een mod inwoner van Hamont is heeft hier niets mee te maken,
het initiatief om Hamont & Lutlommel mee te doen kwam vanuit Lille, Overpelt en Hamont en daardoor is deze site er nu.

De Teutepeuters van Hamont sporen ook niemand aan om naar Hamont te komen. Het was goed gelijk het was.
Maar groepen die zich aanbieden om mee te doen, zullen niet worden geweigerd.
Het is niet de bedoeling dat we iedereen verbieden van naar Kaulille te gaan, ik denk dat dat nog altijd met een hele groep beslist worden waar en waarom ze ergens anders heen gaan.
Ik vind het zelf ook spijtig voor Kaulille dat ze nu wegens het alcoholverbod minder groepen in hun stoet zullen hebben, want ze werden ook groter.
Wegens de omstandigheden van dit jaar is het toch normaal dat er een alternatief gezocht wordt, niet...?
cv_op_z'n_best
cv_op_z'n_best
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Woonplaats : Hamet
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Elke wo jan 23, 2008 6:41 pm

FF voor iedereen die het wil weten.
Burgemeester viert in Duits Bocholt carnaval. Durfde in Kaulille zenne kop niemeer late zien tijdens de zitting.
Eens benieuwd of hij er met het Frühshoppen wel bij is????
En nog meer benieuwd of ie met de stoet zelf zijne kop durft laten zien???
Of zou ie da ook aan zen 2 apostelen overlaten??

Elke
lid
lid

Aantal berichten : 9
Registration date : 10-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  alaaf wo jan 23, 2008 10:29 pm

Ik denk dat dat genoeg bewijst!
als de mensen dit nu maar paar jaar onthouden...

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Berk za jan 26, 2008 9:28 pm

gaat hij daar bier drinken en ons uitlachen?
nu is het aan het volk om te beslissen bij de volgende verkiezingen
daarom is het misschien ook nuttig om deze actie te blijven doen tot
dat er verandering is? al duurt dit jaren
zoals er eerst werd gezegt straffen we het volk van bocholt niet bewust
maar is dit op de eerste plaats een boodschap dat het zo niet hoort

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Berk zo jan 27, 2008 1:05 pm

nog een weekje (6 dagen)en dan is het zover
dan is het eindelijk carnaval
Proewkster merci voor de frisbee van gistere
jammer da zo ne frisbee nie voor uzelf is,
zelf houde er daar ene van over en de rest
wordt toch uitgedeeld Very Happy

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  ambidjkoen zo jan 27, 2008 1:41 pm

sneller zuipen he berk dan zijn der meer voor u he Laughing

ambidjkoen
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 41
Woonplaats : kleine-brogel
Registration date : 07-01-08

http://www.ambidjkoen.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Berk zo jan 27, 2008 2:14 pm

ja ma tege da ge terug zijt gewandeld zijde ze al allemaal kwijt Very Happy

en aan de toog blijve hange is ook zo ma niks

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  proewkster zo jan 27, 2008 3:36 pm

Berk schreef:nog een weekje (6 dagen)en dan is het zover
dan is het eindelijk carnaval
Proewkster merci voor de frisbee van gistere
jammer da zo ne frisbee nie voor uzelf is,
zelf houde er daar ene van over en de rest
wordt toch uitgedeeld Very Happy

Ik denk dat ge mij verwart met iemand anders want kheb gisteren niks anders dan fietsen in mijn handen gehad...

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  De Nèrpelter Crew zo jan 27, 2008 4:10 pm

Berk schreef:nog een weekje (6 dagen)en dan is het zover
dan is het eindelijk carnaval
Proewkster merci voor de frisbee van gistere
jammer da zo ne frisbee nie voor uzelf is,
zelf houde er daar ene van over en de rest
wordt toch uitgedeeld Very Happy

van uwe groepscompaan Rutten heb ik er 4 gehad van zijn 10 Very Happy
De Nèrpelter Crew
De Nèrpelter Crew
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Neerpelt
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Berk zo jan 27, 2008 11:50 pm

proewkster schreef:
Berk schreef:nog een weekje (6 dagen)en dan is het zover
dan is het eindelijk carnaval
Proewkster merci voor de frisbee van gistere
jammer da zo ne frisbee nie voor uzelf is,
zelf houde er daar ene van over en de rest
wordt toch uitgedeeld Very Happy

Ik denk dat ge mij verwart met iemand anders want kheb gisteren niks anders dan fietsen in mijn handen gehad...

ge stond op ne duur toch ook binne en opt podium met uw bodywarmerke aan Very Happy kweet al niemeer wa er
opstond ma ge waard er hennig mee aant showen
ofwel had ik weer serieus te diep int glas gekeke

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Karnaval 2008 Empty Re: Karnaval 2008

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum