Alternatieven...
+7
ole
De Nèrpelter Crew
proewkster
cv.compromis tom
student
alaaf
MvL
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar gaat uw carnavalsvereniging heen zondag 3 en maandag 4 februari 2008?
Alternatieven...
Alternatieven voor Kaulille (zondag 3 februari 2008):
- Hamont
- Eksel
- Lommel
- Kinrooi
- Lanaken
- Lummen
- Zonhoven
- Maastricht
- Aalst
Alternatieven voor Bocholt (maandag 4 februari 2008):
- Lutlommel
- Molenbeersel
- Maastricht
- Rekem
- Hamont
- Eksel
- Lommel
- Kinrooi
- Lanaken
- Lummen
- Zonhoven
- Maastricht
- Aalst
Alternatieven voor Bocholt (maandag 4 februari 2008):
- Lutlommel
- Molenbeersel
- Maastricht
- Rekem
MvL- dummy
- Aantal berichten : 1
Registration date : 10-01-08
Re: Alternatieven...
Velen vragen hoeveel groepen er nu juist naar Hamont, Lutlommel of waar dan ook gaan ipv Bocholt en Kaulille.
Omdat het mogelijk is dat verschillende mensen van dezelfde groep hierop stemmen, wil ik vragen om mij een persoonlijk bericht te sturen met de naam van de groep en waar je heen gaat op zondagmidddag en maandag.
Zo kan ik iedereen die het wil weten een juister aantal doorgeven. Met de namen van de groepen gebeurt voor de rest niets.
Alvast bedankt!
groeten
Alaaf
Omdat het mogelijk is dat verschillende mensen van dezelfde groep hierop stemmen, wil ik vragen om mij een persoonlijk bericht te sturen met de naam van de groep en waar je heen gaat op zondagmidddag en maandag.
Zo kan ik iedereen die het wil weten een juister aantal doorgeven. Met de namen van de groepen gebeurt voor de rest niets.
Alvast bedankt!
groeten
Alaaf
alaaf- moderator
- Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08
alaaf schreef:Velen vragen hoeveel groepen er nu juist naar Hamont, Lutlommel of waar dan ook gaan ipv Bocholt en Kaulille.
Alvast bedankt!
groeten
Alaaf
Heb je al veel mails gehad? Zo ja zou je dan een klein samenvattend tabelleke willen maken zodat iedereen kan kijke hoeveel groepen waar heen gaan.
Grtz
student- Raad van 11
- Aantal berichten : 21
Registration date : 08-01-08
Dit jaar zonder alcohol nog meer rellen! Zelf pepperspray meenemen om de blauwe vrienden een koekje van eigen deeg te serveren.
cv.compromis tom schreef:Dit jaar zonder alcohol nog meer rellen! Zelf pepperspray meenemen om de blauwe vrienden een koekje van eigen deeg te serveren.
Sterk bezig...
proewkster- Prins
- Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08
proewkster schreef:cv.compromis tom schreef:Dit jaar zonder alcohol nog meer rellen! Zelf pepperspray meenemen om de blauwe vrienden een koekje van eigen deeg te serveren.
Sterk bezig...
150 mensen hier (gok) die het goed voorhebben en dan toch nog iemand die radicaal tegen onze bedoelingen inwerken,
très bien ....
De Nèrpelter Crew- Raad van 11
- Aantal berichten : 25
cv.compromis tom schreef:Dit jaar zonder alcohol nog meer rellen! Zelf pepperspray meenemen om de blauwe vrienden een koekje van eigen deeg te serveren.
en gij noemt uzelf een carnavalist . als het met deze ingesteld is dan kunt ge beter thuis blijven en de carnaval alleen voor uzelf naar de kloten doen. Want als carnaval vieren voor u is zoals je schrijft ' zonder alcohol nog meer rellen' dan weet ik al aan wie we het verbod te danken hebben. Bedankt van alle carnavalisten om ONS carnaval naar de haaien te brengen !!!!
carnaval alaaf !!!!
ole- dummy
- Aantal berichten : 2
Registration date : 28-01-08
Als je met die ingesteldheid naar Hamont komt zondag, dan hebben we liever dat je thuisblijft.
prins- lid
- Aantal berichten : 9
Registration date : 08-01-08
en begint dan ten eerste om u ne kogel door uwe kop te knalle, same met al uw andere vriendjes die deze ingesteldheid hebbe..
ik hoop nie da dit de ingesteldheid is van uwe ganse groep
toch heb je gelijk, moest er toch ruzie van komen door driftkikkers als u, dan gaat er wel harder gevochten worden want iedereen is nuchter dus ook sterker..
maar ja, welke idioot haalt het ook in zijne kop om te gaan vechte met carnaval?
wete velen eigelijk nog wel wat carnaval betekend?
toch heb je gelijk, moest er toch ruzie van komen door driftkikkers als u, dan gaat er wel harder gevochten worden want iedereen is nuchter dus ook sterker..
maar ja, welke idioot haalt het ook in zijne kop om te gaan vechte met carnaval?
Berk- Prins
- Aantal berichten : 77
Registration date : 12-01-08
Berk schreef:en begint dan ten eerste om u ne kogel door uwe kop te knalle, same met al uw andere vriendjes die deze ingesteldheid hebbe..
de vasten inzetten verdorie!
al zijn sommige stoeten gewoon pal in de vasten maarja :d
De Nèrpelter Crew- Raad van 11
- Aantal berichten : 25
diegene die vorige weekend in hamont carnaval zijn komen inzetten weten da allemaal
t was gewoon af als t dit weekend net zo goed word is carnaval 2008 er eentje om te onthoude
alaaf alaaf alaaf
t was gewoon af als t dit weekend net zo goed word is carnaval 2008 er eentje om te onthoude
alaaf alaaf alaaf
pier- erelid
- Aantal berichten : 13
Ons Tommeke praat altijd in de "sarcast-mode"
Heb ma gene bang, CV-Compromis wil échte carnaval vieren!!
En morgen beginnen we daar al mee...
CV-Compromis Bert I schreef:Ons Tommeke praat altijd in de "sarcast-mode"
okido :-)
begon me al zorgen te maken om jullie!
maakt er een feest van en beetje "sarcasme of ironisch" moet soms kunnen.
alaaf
alaaf- moderator
- Aantal berichten : 46
excuse me
fout overgekome dan
zet er volgende keer iets achter
fout overgekome dan
zet er volgende keer iets achter
Berk- Prins
- Aantal berichten : 77
Registration date : 12-01-08
Denk er aan als je iets op een forum zet dat het anderen juist wel op die gedachten kan brengen terwijl het toch sarcastisch bedoeld was.CV-Compromis Bert I schreef:Ons Tommeke praat altijd in de "sarcast-mode"
LILLE HERE WE COME
ole- dummy
- Aantal berichten : 2
Registration date : 28-01-08
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: