bier en plezier
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boikot?

+24
Mr. Freddy
Jeekay
nipje
Berk
prins
Fanta5
sanneke
wonderwendy
giele
gorky
puff
Admin
pier
cv_op_z'n_best
brandnie
Pilsjongen
ties
kauliller carnavalist
ABL
Delillerbrassers
De Nèrpelter Crew
alaaf
feestvierder
CV-Compromis Bert I
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Admin di jan 08, 2008 10:50 pm

sanneke schreef:spijtig dat jullie hierdoor allemaal de raad van elf van kaulille de schuld geven,wantrouwenen straffen...

de schuld ligt wel bij de gemeente... de burgemeester... die onnodige wetten begint te verzinnen...omdat er in bocholt elk jaar incidenten op da plein zijn moet kaulille ook boeten...
en als raad kun je geen nee zeggen tegen de gemeente want dan ga je in tegen een besluit van de burgemeester...

maar ik vind dan dat op de komende bierfeesten in bocholt ook geen bier mag gedronken worden... ieder gelijk voor de wet of niet soms...

de burgemeester van bocholt maakt het grootste evenement, wat het meeste leeft in bocholt (kaulille) gewoon kapot en hetgene waar bocholt het bekendst om is (brouwerij martens) gaan ze tegenspreken, een bierbrouwende gemeente zonder bier sorry hoor... goede en helderdenkende burgemeester hebben wij...

de raad van elf (poederladers) zijn hier dus niet de schuld van... zij zien dit ook graag anders wss... de stoet in kaulille werd net zo groot en dan door één stom besluit van het bestuur van de gemeente gaat dit de lucht in... hoop dat jullie dit ook inzien en de gemeente de schuld geven, niet de poederladers of andere raad van elf... zij hebben hier geen inspraak in en MOETEN volgen, al doen ze er alles aan om het te veranderen wss
(zij zijn ook niet degene die zich bezighouden met controleren,de bevoegdheid voor controle ligt bij de politie en het gemeentelijk bestuur niet de organisatie (raad van elf).... denk je nu echt dat zij juichen met dit besluit van de burgemeester en hierdoor hun stoet de lucht in zien gaan (van 50 wagens vorig jaar naar mss 10 ofzo), yes man dan staan ze ook niet te springen om te controleren hoor (wat ze ook niet mogen en ook niet zullen doen, de flikken mss wel ja buh weet ik veel, tis een stomme wet), wss drinkt de raad van elf zelf ook nog tijdens de stoet, wat gaat de politie doen als je drinkt of drank bij hebt ...u opsluiten???

de burgemeester is de schuld hiervan... dus geef hem de schuld en straf de raad van elf niet...

en ja ze komen samen maar als jij zegt tegen het bestuur van de gemeente ( egotripper JP) dat je het niet eens bent, dan zullen ze toch niet luisteren hoor... hun wil is wet als je het ernu mee eens bent of niet

denk er nog is over na en denk voortaan na voordat je iemand de schuld geeft en onnodig straft...

have fun @ lutlommel of hamont (bree lichtstoet laat ook geen alcohol toe,
net zolijk nog andere stoeten.....)

groetjes en leuk carnavalsseizoen verder....


dag sanne wij weten dat de raad van elf hier zelf niets aan kan doen maar we hopen dat door onze actie de gemeente inziet dat wat ze doen niet goed is....
en wij blijven erbij dat het Hopelijk maar voor 1 jaar is....

Admin
moderator
moderator

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hamont
Registration date : 05-01-08

https://bierenplezier.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Fanta5 do jan 10, 2008 1:00 am

bwa,...

Wat niet mag is toch altijd leuker, niet?
Carnaval is een volksfeest, daar heeft een politiek partij geen zaken mee...
Is trouwens ook zo ontstaan. Dat het "gewone volk" éénmaal per jaar zich
kon uitgeven als jan en alleman. Ook als "laatste" feest voor de vasten. Maja,
we wijken af...Eerst verbieden ze confetti, daarna alcohol...Volgende keer
komt er iemand op de proppen met "tereuralarm" en mag je je ook niet meer verkleden.

JP, geef carnavalvierders een paternoster want het begint een klein beetje op een processie in Lourdes te lijken.

Ik kan best begrijpen dat de burgemeester van Bocholt het zijn verantwoordelijk vind om op te treden,
maar democratie is overleg en niet alleen-heersen. Democratie is overleg en niet een mening
machtsgeil etaleren in de media en het in de strot duwen van de carnavalvierders. Democratie
is vergaderen, beoordelen en dan een beslissing nemen. Niet andersom.
Maar we weten nu wel dat democratie niet bestaat. Dat het een verzuilde particratische federale puinhoop is
geworden. Verhofstad wordt weggestemd, wie zit er weer op de troon? Sp-a wordt federaal afgestrafd!
Wie brengt het alcoholverbod naar Bocholt?
Ze redeneren waarschijnlijk: Ach, maak u niet druk, tegen volgende verkiezing zijn ze het toch al lang vergeten.
Wel, sommigen niet...

Off-topic:
Is het niet mogelijk om hier een lijst of dergelijke aan te maken van groepen die Kaulille en Bocholt Boycotten ?

grzt, nu niet meer zat

Fanta5
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Registration date : 08-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Fanta5 do jan 10, 2008 1:03 am

[quote="Admin"]
sanneke schreef:

maar ik vind dan dat op de komende bierfeesten in bocholt ook geen bier mag gedronken worden... ieder gelijk voor de wet of niet soms...

Een beetje belachelijk, bierfeesten zonder bier, niet ?

Fanta5
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Registration date : 08-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  alaaf do jan 10, 2008 2:58 am

Fanta5 schreef:
maar democratie is overleg en niet alleen-heersen. Democratie is overleg en niet een mening
machtsgeil etaleren in de media en het in de strot duwen van de carnavalvierders. Democratie
is vergaderen, beoordelen en dan een beslissing nemen. Niet andersom.
Maar we weten nu wel dat democratie niet bestaat. Dat het een verzuilde particratische federale puinhoop is
geworden. Verhofstad wordt weggestemd, wie zit er weer op de troon? Sp-a wordt federaal afgestrafd!
Wie brengt het alcoholverbod naar Bocholt?
Ze redeneren waarschijnlijk: Ach, maak u niet druk, tegen volgende verkiezing zijn ze het toch al lang vergeten.
Wel, sommigen niet...

Off-topic:
Is het niet mogelijk om hier een lijst of dergelijke aan te maken van groepen die Kaulille en Bocholt Boycotten ?

grzt, nu niet meer zat

Overleg was zeker het minste geweest wat ze hadden kunnen doen? Deze beslissing is absoluut niet de stem van het volk. Alleen al aan reacties via via, kom je al te weten dat het erdoor gepushed is terwijl de meerderheid er tegen was. "In politiek moet je elkaar steunen" ja watte...

Een lijst van zogenaamde "boycotters" is voorlopig niet echt aan de orde. Op de site staat al het één en ander vermeld, maar soms is namen noemen niet de beste oplossing!
Er is wel behoefte aan initiatiefnemers uit de getroffen gemeenten zelf!!
We hopen daarop héél snel antwoord te krijgen.
We kunnen het gerust coördineren maar er moet eerst een aanzet zijn. Deze site is een begin.... nu de rest nog!

Alaaf

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  prins do jan 10, 2008 2:44 pm

Wat gaan ze doen met de Beachparty, daar word elk jaar ook stevig gevochten.
Is die dit jaar ook alcholvrij???????????????????????????????

prins
lid
lid

Aantal berichten : 9
Registration date : 08-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  feestvierder do jan 10, 2008 7:47 pm

beachparty zal nog wel mogen, das bocholt hé, ma jenevernacht da is kaulille, da zullen ze ook wel afpakken

feestvierder
erelid
erelid

Aantal berichten : 16
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Delillerbrassers zo jan 13, 2008 3:41 pm

Dan kom maar naar de brasparty in lille Laughing altijd dik feesje drunken

Delillerbrassers
erelid
erelid

Aantal berichten : 12
Woonplaats : Lille city
Registration date : 06-01-08

http://www.delillerbrassers.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  giele zo jan 13, 2008 8:33 pm

beachparty die mogen alles in heel da misselijk bocholt

giele
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Berk ma jan 14, 2008 10:43 pm

het gaat er gewoon om da ze zo carnaval verpesten,
enerzijds begrijp ik hun standpunt, dat ze proberen te vermijden
dat er personen lazarus achter de wagen aan slenteren die niet meer
fatsoenlijk op hun benen kunnen staan,

maar zoals eerder vermeld:
dan moeten ze dit bestraffen.

Hun oplossing ligt gewoon fout, en daarom dus deze website, zodat ze
beseffen dat hun zogenaamde "oplossing" niet de goede is,
hopelijk voelen ze het dit jaar aan hun stoet(je)

Toch zal het in Hamont en Lutlommel lache worde cheers

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  cv_op_z'n_best di jan 15, 2008 12:48 pm

Berk schreef:Toch zal het in Hamont en Lutlommel lache worde cheers

Het zal zeker leuk worden in Hamont en Lutlommel.
Heb afgelopen weekend nog met de organisatie van de stoet in Hamont gepraat.
Ze willen wel een grotere stoet, ALS dat niet zorgt voor meer overlast. Hiermee bedoelen ze vernielingen, mensen die langs de straat liggen te kotsen van zattigheid ed.
Hamont is altijd een fijne stoet geweest, laten we dit dan ook zou houden.
Anders lopen externe groepen, die dit jaar vanwege Kaulille naar Hamont komen, het risico volgend jaar niet meer mee te mogen doen, en dat zou doodjammer zijn als er ook volgend jaar in Bocholt en Kaulille geen alcohol meer mag, en die kans zit er volgens vele gemeenteraadsleden dik in.
Voor en na de stoet kan je knallen wat je wilt, onder de stoet verwachten ze echter wel carnavals/sfeermuziek.

Denk er dus aan dat je tijdens de stoet niet je eigen ruiten gaat ingooien.

Alaaf
cv_op_z'n_best
cv_op_z'n_best
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Woonplaats : Hamet
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Berk di jan 15, 2008 8:24 pm

cv_op_z'n_best schreef:
Berk schreef:Toch zal het in Hamont en Lutlommel lache worde cheers

Het zal zeker leuk worden in Hamont en Lutlommel.
Heb afgelopen weekend nog met de organisatie van de stoet in Hamont gepraat.
Ze willen wel een grotere stoet, ALS dat niet zorgt voor meer overlast. Hiermee bedoelen ze vernielingen, mensen die langs de straat liggen te kotsen van zattigheid ed.
Hamont is altijd een fijne stoet geweest, laten we dit dan ook zou houden.
Anders lopen externe groepen, die dit jaar vanwege Kaulille naar Hamont komen, het risico volgend jaar niet meer mee te mogen doen, en dat zou doodjammer zijn als er ook volgend jaar in Bocholt en Kaulille geen alcohol meer mag, en die kans zit er volgens vele gemeenteraadsleden dik in.
Voor en na de stoet kan je knallen wat je wilt, onder de stoet verwachten ze echter wel carnavals/sfeermuziek.

Denk er dus aan dat je tijdens de stoet niet je eigen ruiten gaat ingooien.

Alaaf

Het zal een jaar van fatsoen worden, er zijn serieuze controles dit jaar wrs

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  cv_op_z'n_best wo jan 16, 2008 12:56 pm

Berk schreef: Het zal een jaar van fatsoen worden, er zijn serieuze controles dit jaar wrs

Met controles is ook niets mis, als je carnaval maar vierd zoals het hoort!!!
En dat ze tegen de rotte appals maar optreden, daar is niks mis mee.
Zo blijft onze carnaval tenminste zoals hij is.
cv_op_z'n_best
cv_op_z'n_best
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Woonplaats : Hamet
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  nipje wo jan 16, 2008 1:10 pm

Berk schreef:
cv_op_z'n_best schreef:
Berk schreef:Toch zal het in Hamont en Lutlommel lache worde cheers

Het zal zeker leuk worden in Hamont en Lutlommel.
Heb afgelopen weekend nog met de organisatie van de stoet in Hamont gepraat.
Ze willen wel een grotere stoet, ALS dat niet zorgt voor meer overlast. Hiermee bedoelen ze vernielingen, mensen die langs de straat liggen te kotsen van zattigheid ed.
Hamont is altijd een fijne stoet geweest, laten we dit dan ook zou houden.
Anders lopen externe groepen, die dit jaar vanwege Kaulille naar Hamont komen, het risico volgend jaar niet meer mee te mogen doen, en dat zou doodjammer zijn als er ook volgend jaar in Bocholt en Kaulille geen alcohol meer mag, en die kans zit er volgens vele gemeenteraadsleden dik in.
Voor en na de stoet kan je knallen wat je wilt, onder de stoet verwachten ze echter wel carnavals/sfeermuziek.

Denk er dus aan dat je tijdens de stoet niet je eigen ruiten gaat ingooien.


Alaaf

Het zal een jaar van fatsoen worden, er zijn serieuze controles dit jaar wrs

ik hoop dat het nu wel fatsoenlijk zal gaan Maar ik vind het wel straf dat er eerst acties (alcoholverbod) moeten genomen worden vooraleer die nepcarnavalisten inzien dat ze het voor de echte carnavalisten ferm aan het verkloten zijn. Waarom ging dit vroeger dan niet vraag ik me af.

nipje
lid
lid

Aantal berichten : 7
Registration date : 08-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Berk wo jan 16, 2008 5:07 pm

Dat is inderdaad een goeie vraag, het moest terug zoals vroeger zijn
maar dan gaan er zich weer een aantal misdragen en komen er weer gevolgen
zoals deze.

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  cv_op_z'n_best wo jan 16, 2008 6:25 pm

Berk schreef:Dat is inderdaad een goeie vraag, het moest terug zoals vroeger zijn
maar dan gaan er zich weer een aantal misdragen en komen er weer gevolgen
zoals deze.

De nep carnavalisten zult ge tijdens de stoet zelf ook wel herkennen, da maakt niet uit voor hun wa er met carnaval gebeurt, das gewoon een extra gelegenheid om het beest uit te hangen, wat het voor ons verkloot.
En er zijn al altijd mensen geweest die zich misdragen, en dat zal ook ALTIJD zo blijven, zijt daar ma zeker van!
cv_op_z'n_best
cv_op_z'n_best
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Woonplaats : Hamet
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Jeekay wo jan 16, 2008 11:34 pm

we MOGEN niet naar bocholt en kaulille gaan.. ze denke overal al stillekes aan een alcoholverbod en denk da der veel gaan kijke hoe de stoete daar gaan aflope.. als iedereen gewoon naar de stoet gaat gaan en zegt 'ik amuseer me wel zonder da bier' dan vrees ik da et volgend jaar overal gedaan is met et bier.. en dan is carnaval in noord-limburg dood..
ik vind dit enorm spijtig voor de raad van 11 van kaulille omda die jare moeite hebben gedaan om een schoon stoet te krijge, dan hebbe ze der eindelijk 1 en nu dit.. stomme peuskes
dus vanwege de liller brassers, hopelijk tot volgend jaar!
greetz johny

Jeekay
dummy
dummy

Aantal berichten : 1
Registration date : 16-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Boikot!?

Bericht  Mr. Freddy do jan 17, 2008 1:42 am

Ik begrijp dat heel wat cv's lastig zijn om de beslissing die peuskens en co gemaakt heeft. Hij gaat de hele stoet, waar Bocholt zo trots op was verneuken door zo te doen. We zien nu al (en ik zeg nog eens, ik begrijp jullie maar al te goed) dat er heel veel cv's niet meer meedoen. Als zelfs de horeca al geen bier meer mag schenken tijdens de stoet! (Klopt deze bewering wel?) Waar gaat het dan heen? Langs ene kant hoop ik stiekem dat deze bewering wel klopt. Want dan MOET de horeca toch ook wel reageren!? Dan worde Peuskens en co misschien wel echt eens op hun plaats gezet!
Waarom nemen zij deze beslissing? Is het omat er ieder jaar gevochten wordt op het kerkplein! Makkelijk op te lossen door een idee wat hier al meermaals aan bod is gekomen. Meer blauw smurfkes daar neer zetten! Maar dees smurfkes die hebben gewoon veel te veel schrik, dat is't 'm net .. Ook wil ik wel dat iedereen er eerlijk over is, en dat de keren dat er serieus gevochten is geweest in Bocholt, dit niet was door mensen van Bocholt zelf. Tuurlijk zitten er bij ons ook rotte appels die de boel verzieken. Maar als we we eerlijk zijn van waar de cv's komen die als groep een andere groep of zelfs personen aanvallen, dan weet iedereen dat die niet van Bocholt. Ik bleef altijd een uurtje ongeveer nog op het plein, als ge dan uw ogen nog een beethe openhebt, dan ziet ge al dat er vanalles op til is. Ik heb hier ergens op het forum ook al gelezen dat Bocholt niet wilt dat KAulille stoet zo groot wordt. Dit vind ik volgens mij ook wel een beetje ver gezocht. Daarvoor gaan ze de boel zo niet verzieken hè!? Ik denk dat juist iedereen er trots op was hoeveel wagens er wel altijd niet waren en hoe mooi de stoet wel niet was.



Ik zou het zeer jammer vinden, moesten er dit jaar zo weinig wagens aan de start staan. Maar het is wel te begrijpen. Maar ik vroeg me wel af waar jullie dan 's avonds allemaal nog naar toe gaan!? Is dit dan ook in het dorp waar jullie de stoet hebben gelopen, of komt ge dan toch met zen allen naar Bocholt afgezakt!? Ik hoop toch zoveel mogelijk feestende jeugd te zien op Bocholt en Kaulille stoet. Laat onze stoeten niet doodbloeden!

Mad Mad Sad Sad Sad

Mr. Freddy
erelid
erelid

Aantal berichten : 10
Registration date : 17-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  bjorn do jan 17, 2008 8:51 am

Ook wij zullen niet aanwezig zijn in bocholt stoet!!! 's avonds zullen wij wel in goolderheide zijn!! Maar niet in het centrum!! Daar zorgt peuskens zelf maar voor sfeer Very Happy

bjorn
dummy
dummy

Aantal berichten : 2
Registration date : 15-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  cv_op_z'n_best do jan 17, 2008 11:30 am

Mr. Freddy schreef:Maar ik vroeg me wel af waar jullie dan 's avonds allemaal nog naar toe gaan!? Is dit dan ook in het dorp waar jullie de stoet hebben gelopen, of komt ge dan toch met zen allen naar Bocholt afgezakt!? Ik hoop toch zoveel mogelijk feestende jeugd te zien op Bocholt en Kaulille stoet. Laat onze stoeten niet doodbloeden!

Ik laat mij in Bocholt allesinds niet meer zien, als ik daar geen stoet meeloop, ga ik er zeker 's avonds niet feesten.
Er zijn genoeg andere plaatsen waar ge op maandag nog terechtkunt.
En voor diegenen die meedoen in Hamont ipv Kaulille, maak u geen zorgen, in Hamont is er ook een carnavalsfuif in de Posthoorn.
cv_op_z'n_best
cv_op_z'n_best
Raad van 11
Raad van 11

Aantal berichten : 28
Woonplaats : Hamet
Registration date : 07-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Berk do jan 17, 2008 7:11 pm

Zou dom zijn om nog naar Bocholt te gaan he?
Dan is het toch maar ruzie volgens Peuskens en Co
want onder de stoet zelf gebeurd het niet..

Als we niet gaan dan voelt de horeca het ook en gaat deze reageren

Als we toch gaan is de kans er nog dat er ruzie komt,
dan klaagt de horeca niet,
en dan ziet meneer Peuskens misschien toch in dat het niet ligt
aan het alcohol drinken onder de stoet zelf..

Maar dan gaat hij weer denken: ze hebben ergens anders alcohol gedronken,
alle stoeten in Limburg moeten alcohol vrij worden..

Dus de oplossing is gewoon wegblijven denk ik, al is het alleen maar om ruzies te vermijden

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  proewkster do jan 17, 2008 8:51 pm

De problemen zijn allemaal met de plaatselijke horeca begonnen, als je de thread van Bocholt 2008 op dit forum leest zal het wat duidelijker worden.
Ik weet niet of het waar is, maar tis toch frappant...
Lees zelf en beoordeel ook zelf...

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Berk zo jan 20, 2008 2:48 pm

Ik begrijp het wel van de horeca, maar als het zo zit
zijn ze toch wel vrij egoïstisch ingesteld.
" We zorgen door valse beweringen ervoor dat de carnavalisten niet meer mogen drinken onder de stoet,
zodat ze nog nuchter zijn na de stoet en dat ze meer kunnen verdragen. Zo verdienen we namelijk beter"

Vorig jaar zijn er inderdaad wat "relletjes" geweest, maar dit kwam niet door overmatig alcoholgebruik denk ik,
dit was door het veel te hardhandig optreden van de politie, die zonder tactiek zo maar in het wilde weg begonnen te spuiten met pepperspray, zelf kwam ik van de wagen afgewandeld toen ik plotseling een lading pepperspray in mijn gezicht kreeg gespoten. Waarom dit zo was is me tot op heden nog altijd onduidelijk. Maar door dit incident waardoor er verschillende groepen "bestraft" werden met pepperspray waren er vele personen
gefrustreerd en ontstonden deze relletjes. Toen ik later door Bocholt wandelde richting "oud boeget" zag ik 2 personen een verkeersbord afbreken en reed er een combi voorbij, de agenten keken even en reden vervolgens door. waarom dit zo was weet ik nog altijd niet
maar zo steld een mens zich wel meer vragen

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  proewkster zo jan 20, 2008 8:32 pm

Dit bewijst ons punt alweer.
De eerste relletjes beginnen doordat politie met pepperspray in het rondspuit, daar komt dan reactie op en de politie kijkt meer door de vingers???
Als de heethoofden op het plein niet begonnen waren met vechten, en als die idioten verkeersborden en dergelijke laten staan, moeten er geen dwaze regeltjes bedacht worden om de mensen in het gareel te houden. De beslissing van alcoholverbod gaat misschien te ver, maar er zijn bepaalde typetjes bij die niet te hard van de toren moeten roepen tegen gemeente en politie, maar eerst eens naar hun eigen moeten kijken, want zij zijn de reden dat heel die heisa ontstaat.
Wie het schoentje past, trekke het aan.

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Berk ma jan 21, 2008 5:51 pm

Feit,
toch mocht het politie-optreden iets tactvoller
dan was er waarschijnlijk niet zo veel reactie op geweest

ik hoorde vanmiddag zelfs al de ronde gaan op school dat er
vorig jaar met bocholt een agent was neergestoken ? !

weet iemand hier meer over?

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  proewkster ma jan 21, 2008 8:27 pm

Er was er een zwaar toegetakeld, dat weet ik maar of hij nu juist neergestoken is, dat kan ik niet bevestigen.
Ik denk dat hij gewoon op zijn lip heeft gekregen...

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Boikot? - Pagina 2 Empty Re: Boikot?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum