bier en plezier
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

toch alcohol

+12
ambidjkoen
Ine
nipje
Mr. Freddy
student
De Nèrpelter Crew
feestvierder
Berk
proewkster
cv_op_z'n_best
alaaf
vanlee-hzk
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

toch alcohol - Pagina 3 Empty Re: toch alcohol

Bericht  Franky_15 wo jan 30, 2008 3:26 pm

vanlee-hzk schreef:
alaaf schreef:
Kris007 schreef:Bocholt zou op de 60 wagens hebben di jaar..

er is niemand die het exact weet denk ik... behalve de organisatie zelf
Ik heb al via verschillende mensen vernomen dat het er maar 30 zouden zijn, een week later zelfs maar 20...
van mensen die mensen kennen van de organisatie.
Maar ja, of dat allemaal waar is...? t is te hopen ook al is het dan jammer.
Kunnen ons moeilijk blijven verontschuldigen omdat we tenminste iets ondernemen!!!

wij doen mee in bocholt en paar mense van raad zijn komen kijken en er waren 51 inschrijvingen ma wie komt en wie niet is een vraagteken

Er blijven in Bocholt ongeveer een 45-tal wagens over.
Ook gedeeltelijk op initiatief van de raad van 11. De laatste jaren was de stoet te groot geworden en ze is dus bewust beperkt; parcours is ingekort, een aantal deelnemers die zich de laatste jaren niet gedragen hebben zijn geweigerd dit jaar.
Doelstelling was een stoet met veel kwaliteit en +/- 50 wagens. Dit is dus behoorlijk goed gelukt.

Franky_15
erelid
erelid

Aantal berichten : 12
Woonplaats : Bocholt
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

toch alcohol - Pagina 3 Empty Re: toch alcohol

Bericht  Berk do jan 31, 2008 7:26 pm

Franky_15 schreef:
vanlee-hzk schreef:
alaaf schreef:
Kris007 schreef:Bocholt zou op de 60 wagens hebben di jaar..

er is niemand die het exact weet denk ik... behalve de organisatie zelf
Ik heb al via verschillende mensen vernomen dat het er maar 30 zouden zijn, een week later zelfs maar 20...
van mensen die mensen kennen van de organisatie.
Maar ja, of dat allemaal waar is...? t is te hopen ook al is het dan jammer.
Kunnen ons moeilijk blijven verontschuldigen omdat we tenminste iets ondernemen!!!

wij doen mee in bocholt en paar mense van raad zijn komen kijken en er waren 51 inschrijvingen ma wie komt en wie niet is een vraagteken

Er blijven in Bocholt ongeveer een 45-tal wagens over.
Ook gedeeltelijk op initiatief van de raad van 11. De laatste jaren was de stoet te groot geworden en ze is dus bewust beperkt; parcours is ingekort, een aantal deelnemers die zich de laatste jaren niet gedragen hebben zijn geweigerd dit jaar.
Doelstelling was een stoet met veel kwaliteit en +/- 50 wagens. Dit is dus behoorlijk goed gelukt.

enkel jammer dat vele echte carnavalisten wegblijven voor hun principes, namelijk dat hun pintje er niet meer bij mag zijn, dus over de kwaliteit zou ik me nog niet willen uitspreken

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

toch alcohol - Pagina 3 Empty Re: toch alcohol

Bericht  proewkster do jan 31, 2008 8:16 pm

Mwa, ik denk niet dat alle 'echte' carnavalisten per se een pint nodig hebben om te feesten. Dus ik denk dat, ondanks dat er een slordige 30 wagens minder zijn, er toch een degelijke stoet kan uitrijden. Kijk naar plaatsen als Hamont, Eksel, Lommel en Kaulille, die hebben ook nooit veel meer dan 50 wagens, en daar is het toch ook altijd een fantastisch feest...
Uiteraard mocht daar dan wel altijd gedronken worden, maar ik blijf erbij, ik denk niet dat dat een reden is voor een goede stoet

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

toch alcohol - Pagina 3 Empty Re: toch alcohol

Bericht  alaaf vr feb 01, 2008 3:29 am

toch blijft het geen goed "iniatief" van bocholt...
Op deze manier blijft het zeker niet duren.
Als een pintje niet meer kan...
IK hoor mensen praten over vroeger, echt vroeger en toen was er dat ook bij!!
Het hoort er bij en als de opkomende jeugd dat niet meer mag... hoop dat ze het verstand hebben om stoeten te organiseren waar het (beperkt) wel kan. EN als het even kan op maandag!

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

toch alcohol - Pagina 3 Empty Re: toch alcohol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum