bier en plezier
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waarom dit forum???

2 plaatsers

Ga naar beneden

waarom dit forum??? Empty waarom dit forum???

Bericht  Admin za jan 05, 2008 4:47 pm

Zoals iedereen ondertussen wel vernomen zal hebben mag je in bocholt vanaf dit jaar geen bier meer drinken tijdens de stoet.
Nu vinden wij dat wat te ver gaan en hebben we samengezeten met 9 carnavalsgroepen om te kijken wat we hiermee gingen doen.
Wij vinden nie dat je jezelf van de wereld moet drinken met carnaval maar totaal geen bier vinden wij wat overdreven. Als protest gaan wij daarom dit jaar ook niet meedoen aan Bocholt stoet... Via dit forum willen wij zoveel mogelijk groepen uit de omtrek bereiken zodat deze zouden meedoen aan onze protest actie.

Plaats dus op dit forum je opmerkingen over carnaval en hopelijk kunnen we zo elkaar helpen om er toch weer een fijne periode van te maken.
veel leesplezier.


Laatst aangepast door op za jan 05, 2008 6:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Admin
moderator
moderator

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hamont
Registration date : 05-01-08

https://bierenplezier.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom dit forum??? Empty opstart forum

Bericht  alaaf za jan 05, 2008 5:31 pm

voila,
ik ben er al, nu moet de rest nog volgen... Very Happy
tis zover, amper 2 dagen na onze eerste bijeenkomst en de website staat reeds op poten.
Ik hoop dat we het enthousiasme van vandeweek hier op dit forum kunnen terugvinden en dat er nog vele groepen zijn die ons initiatief willen ondersteunen.
Wat ik zeker onthouden heb: "het is belangrijk dat iedereen aan één koord trekt".
Laat ons dat zeker doen, zo hebben we het meeste kans om andere besturen, die menen dat ze zulke zaken zonder overleg zomaar kunnen veranderen, van gedacht te laten veranderen.
Laat allemaal jullie stem horen, zeg het voort, maar laat vooral uw gezond verstand niet achterwege.
Ik ben ook vóór bier met carnaval, maar tegen overdaad, vandalisme en geweld.
Mijn zeg heb ik voorlopig gedaan, nu is aan jullie! ! !
Contact buiten dit forum is mogelijk op mijn alternatief emailadres, en tis een gepast zulle jocolor "alaaf@live.be"
greets en alvast veel plezier ! !
P. alias alaaf :-)

alaaf
moderator
moderator

Aantal berichten : 46
Registration date : 05-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum