bier en plezier
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oplossingen

+10
student
Elke
cv_op_z'n_best
Berk
proewkster
Delillerbrassers
Bertus
ambidjkoen
kauliller carnavalist
lampke
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  proewkster do jan 31, 2008 9:51 am

Eens benieuwd of ze nu ook nuchter beginnen te boksen... Hopelijk zijn de rotte appels van vorig jaar in Bocholt gebleven, en gaan ze niet met ons mee naar Lutlommel

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  Franky_15 do jan 31, 2008 10:39 am

proewkster schreef:Eens benieuwd of ze nu ook nuchter beginnen te boksen... Hopelijk zijn de rotte appels van vorig jaar in Bocholt gebleven, en gaan ze niet met ons mee naar Lutlommel

Die "rotte appels" komen niet naar Bocholt; we hebben vorig jaar er zelf tussen gestaan, dus we weten welke groepen we moeten weigeren. Het zijn juist een groot deel van de groepen die we geweigerd die dit jaar naar de kinderstoet in Lutlommel gaan.

Mannen en vrouwen; denk eraan, het is een KINDERstoet; dus voornamelijk bedoeld voor de kinderen, niet voor te zuipen...
Ik zou zeggen veel plezier aan degenen die in Lommel gaan; maar hou het fatsoenlijk en als ge u van de kaart wilt zuipen, doe het dan na de stoeten. Dan is de kans groter dat er volgend jaar weer overal alcohol in de stoeten mag. jocolor

Franky_15
erelid
erelid

Aantal berichten : 12
Woonplaats : Bocholt
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  proewkster do jan 31, 2008 11:38 am

Franky_15 schreef:
proewkster schreef:Eens benieuwd of ze nu ook nuchter beginnen te boksen... Hopelijk zijn de rotte appels van vorig jaar in Bocholt gebleven, en gaan ze niet met ons mee naar Lutlommel

Die "rotte appels" komen niet naar Bocholt; we hebben vorig jaar er zelf tussen gestaan, dus we weten welke groepen we moeten weigeren. Het zijn juist een groot deel van de groepen die we geweigerd die dit jaar naar de kinderstoet in Lutlommel gaan.



Negatief, een heel deel van de groepen die met hun wagen op het plein stonden toen het gevecht begon zijn dit jaar geweigerd en laat dat nu net NIET de groepen zijn die met die hele heisa te maken hadden, ze waren daar gewoon toevallig aanwezig. Als het argument is dat iedereen die op het plein aanwezig is, deelnam aan de vechtpartij, dan zouden er nog groepen geweigerd moeten worden, want ik ben van mening dat zowat iedere groep na de stoet nog wel iemand vertegenwoordigd had. Dan blijft er helemaal niemand meer over...

Het is gemakkelijk een zondebok te zoeken, maar iets moeilijker om een objectief oor te luisteren te leggen in wat leeft in de omgeving over dat hele gebeuren. Dit laatste is duidelijk niet gebeurd, anders zag het beeld van weigeringen er heel anders uit.

Ik persoonlijk ben enorm op mijn tenen getrapt omdat ook onze groep veroordeeld is voor dat hele gebeuren, terwijl ik er 100% van overtuigd ben dat niemand van onze groep er ook maar iets mee te maken had. Enkelen van ons werden zelfs onterecht slachtoffer van de 'spuitgrage' politie toen.

Als je trots wil zijn op de genomen maatregelen, zorg er dan eerst voor dat deze maatregelen doelgericht en efficiënt opgesteld zijn...

Franky_15 schreef:Mannen en vrouwen; denk eraan, het is een KINDERstoet; dus voornamelijk bedoeld voor de kinderen, niet voor te zuipen...
Ik zou zeggen veel plezier aan degenen die in Lommel gaan; maar hou het fatsoenlijk en als ge u van de kaart wilt zuipen, doe het dan na de stoeten. Dan is de kans groter dat er volgend jaar weer overal alcohol in de stoeten mag. jocolor

Als je trouwens ook een beetje van dit forum gelezen had, had je ondertussen mss al gemerkt dat het net de bedoeling is om te bewijzen dat wij deftig plezier kunnen maken zonder MISbruik te maken van alcohol. Ik hoop tevens dat ook iedereen zich hieraan houdt en dat we volgend jaar inderdaad weer overal een pintje mogen drinken

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  Franky_15 do jan 31, 2008 2:52 pm

Dat de politie grotendeels de oorzaak was van een deel van de vechtpartijen heb ik ook gezien, maar jammergenoeg stond dat niet in het politieverslag waarop de Burgemeesters zich gebaseerd hebben.

Voor het plein hadden we al besloten dat er dit jaar slechts 2 of 3 (bocholter) wagens op mochten die uitsluitend carnavalsmuziek draaiden. Dus de vechtpartijen of de betrokkenheid heeft niks te maken met toelating tot het plein dit jaar.

Franky_15
erelid
erelid

Aantal berichten : 12
Woonplaats : Bocholt
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  Berk do jan 31, 2008 7:41 pm

Franky_15 schreef:Dat de politie grotendeels de oorzaak was van een deel van de vechtpartijen heb ik ook gezien, maar jammergenoeg stond dat niet in het politieverslag waarop de Burgemeesters zich gebaseerd hebben.

Voor het plein hadden we al besloten dat er dit jaar slechts 2 of 3 (bocholter) wagens op mochten die uitsluitend carnavalsmuziek draaiden. Dus de vechtpartijen of de betrokkenheid heeft niks te maken met toelating tot het plein dit jaar.

toch blijft het iets belachelijks,
zeker omdat peuskens enkel naar de kant van de politie kijkt,
reacties van omstanders werd niet gevraagd blijkbaar..
wat logisch is want de politie was zelf in fout ?

Berk
Prins
Prins

Aantal berichten : 77
Woonplaats : Lille
Registration date : 12-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  proewkster do jan 31, 2008 8:10 pm

Die toegang tot het plein interesseert niemand van ons een rotte flikker, het gaat erom dat we de hele stoet niemeer inmogen...
Ik vind het zelfs een goed initiatief om niet meer zoveel wagens op het plein te laten, en een nog beter initiatief om enkel carnavalsmuziek toe te laten...
Helaas, slechts een druppeltje water op een hete plaat...

proewkster
Prins
Prins

Aantal berichten : 64
Registration date : 06-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

oplossingen - Pagina 2 Empty Re: oplossingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum